Використання методики «міжмовного розуміння» у навчанні другої іноземної мови

Loading...
Thumbnail Image

Date

2020-12

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

У тезах розглядаються засади, етапи та перспективи використання методики «міжмовного розуміння» у навчанні другої іноземної мови. Висвітлюється її вплив на мотивацію до вивчення другої іноземної мови та створення позитивного ставлення до незнайомого мовного коду. Обґрунтовується можливість використання цієї методики у навчанні французької мови з опорою на англійську.
The work deals with bases, phases and perspectives of using the method of ‘intercomprehension’ to teach a second foreign language. Its [method] impact to motivate to learn a second foreign language and to create a positive attitude to unfamiliar language code is illustrated. The feasibility of the method to teach French with a support of English is substantiated.

Description

Keywords

міжмовне розуміння, романські мови, друга іноземна мова, методика навчання, intercomprehension, roman languages, second foreign language, language learning method

Citation

Мельник Є.Ю. Використання методики «міжмовного розуміння» у навчанні другої іноземної мови / Є.Ю. Мельник, Р.А. Слобоженко // Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць / за заг. ред. О.В. Ковтун. – К. : НАУ, 2020. – С. 387-390.