Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
Назва: | Програмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграх |
Автори: | Фурсаєва, Алiса Сергiївна |
Ключові слова: | дипломна робота генератор тексту діалог комп’ютерна гра парсинг робот-письменник |
Дата публікації: | бер-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Короткий огляд (реферат): | Діалогові можливості у відеоіграх досить бідні. Особливо погано справа йде з інтерактивними розмовами, саме тому багато старі ігри, що стали класикою, пам'ятають найчастіше за їх ігровий процес і атмосферу, ніж за їх діалоги: розмови не є сильною стороною більшості відеоігор. Проте, це потужний і різнобічний інструмент – діалоги дозволяють розкривати характери персонажів, будувати відносини, додати ритму і послідовності подій, створюють певний «звід» ключових понять і фраз, використовуваних в оповіданні, додають драми в звичайні моменти і так далі, перераховувати можна дуже довго. Використання не інтерактивних, а пасивних діалогів помітно обмежує число сюжетних ліній, які можуть бути грі. Такі діалоги використовувалися в іграх з самого початку історії ігрової індустрії, хоча багато хто розумів їх недоліки. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Керівник проекту: Артамонов Є.Б. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування (ОС бакалавр) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2020_123_ФурсаєваАС.doc | 1.76 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.