Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
Назва: Програмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграх
Автори: Фурсаєва, Алiса Сергiївна
Ключові слова: дипломна робота
генератор тексту
діалог
комп’ютерна гра
парсинг
робот-письменник
Дата публікації: бер-2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Діалогові можливості у відеоіграх досить бідні. Особливо погано справа йде з інтерактивними розмовами, саме тому багато старі ігри, що стали класикою, пам'ятають найчастіше за їх ігровий процес і атмосферу, ніж за їх діалоги: розмови не є сильною стороною більшості відеоігор. Проте, це потужний і різнобічний інструмент – діалоги дозволяють розкривати характери персонажів, будувати відносини, додати ритму і послідовності подій, створюють певний «звід» ключових понять і фраз, використовуваних в оповіданні, додають драми в звичайні моменти і так далі, перераховувати можна дуже довго. Використання не інтерактивних, а пасивних діалогів помітно обмежує число сюжетних ліній, які можуть бути грі. Такі діалоги використовувалися в іграх з самого початку історії ігрової індустрії, хоча багато хто розумів їх недоліки.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Керівник проекту: Артамонов Є.Б.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування (ОС бакалавр)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2020_123_ФурсаєваАС.doc1.76 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.