Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурсаєва, Алiса Сергiївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-16T12:10:04Z | - |
dc.date.available | 2020-09-16T12:10:04Z | - |
dc.date.issued | 2020-03 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Керівник проекту: Артамонов Є.Б. | uk_UA |
dc.description.abstract | Діалогові можливості у відеоіграх досить бідні. Особливо погано справа йде з інтерактивними розмовами, саме тому багато старі ігри, що стали класикою, пам'ятають найчастіше за їх ігровий процес і атмосферу, ніж за їх діалоги: розмови не є сильною стороною більшості відеоігор. Проте, це потужний і різнобічний інструмент – діалоги дозволяють розкривати характери персонажів, будувати відносини, додати ритму і послідовності подій, створюють певний «звід» ключових понять і фраз, використовуваних в оповіданні, додають драми в звичайні моменти і так далі, перераховувати можна дуже довго. Використання не інтерактивних, а пасивних діалогів помітно обмежує число сюжетних ліній, які можуть бути грі. Такі діалоги використовувалися в іграх з самого початку історії ігрової індустрії, хоча багато хто розумів їх недоліки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | генератор тексту | uk_UA |
dc.subject | діалог | uk_UA |
dc.subject | комп’ютерна гра | uk_UA |
dc.subject | парсинг | uk_UA |
dc.subject | робот-письменник | uk_UA |
dc.title | Програмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграх | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2020_123_ФурсаєваАС.doc | 1.76 MB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.