Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурсаєва, Алiса Сергiївна-
dc.date.accessioned2020-09-16T12:10:04Z-
dc.date.available2020-09-16T12:10:04Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Керівник проекту: Артамонов Є.Б.uk_UA
dc.description.abstractДіалогові можливості у відеоіграх досить бідні. Особливо погано справа йде з інтерактивними розмовами, саме тому багато старі ігри, що стали класикою, пам'ятають найчастіше за їх ігровий процес і атмосферу, ніж за їх діалоги: розмови не є сильною стороною більшості відеоігор. Проте, це потужний і різнобічний інструмент – діалоги дозволяють розкривати характери персонажів, будувати відносини, додати ритму і послідовності подій, створюють певний «звід» ключових понять і фраз, використовуваних в оповіданні, додають драми в звичайні моменти і так далі, перераховувати можна дуже довго. Використання не інтерактивних, а пасивних діалогів помітно обмежує число сюжетних ліній, які можуть бути грі. Такі діалоги використовувалися в іграх з самого початку історії ігрової індустрії, хоча багато хто розумів їх недоліки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectгенератор текстуuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UA
dc.subjectпарсингuk_UA
dc.subjectробот-письменникuk_UA
dc.titleПрограмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграхuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2020_123_ФурсаєваАС.doc1.76 MBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.