Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
Название: Програмний модуль автоматичної генерації діалогових процесів в комп`ютерних іграх
Авторы: Фурсаєва, Алiса Сергiївна
Ключевые слова: дипломна робота
генератор тексту
діалог
комп’ютерна гра
парсинг
робот-письменник
Дата публикации: мар-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): Діалогові можливості у відеоіграх досить бідні. Особливо погано справа йде з інтерактивними розмовами, саме тому багато старі ігри, що стали класикою, пам'ятають найчастіше за їх ігровий процес і атмосферу, ніж за їх діалоги: розмови не є сильною стороною більшості відеоігор. Проте, це потужний і різнобічний інструмент – діалоги дозволяють розкривати характери персонажів, будувати відносини, додати ритму і послідовності подій, створюють певний «звід» ключових понять і фраз, використовуваних в оповіданні, додають драми в звичайні моменти і так далі, перераховувати можна дуже довго. Використання не інтерактивних, а пасивних діалогів помітно обмежує число сюжетних ліній, які можуть бути грі. Такі діалоги використовувалися в іграх з самого початку історії ігрової індустрії, хоча багато хто розумів їх недоліки.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році". Керівник проекту: Артамонов Є.Б.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44250
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОПП Системне програмування (ОС бакалавр)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФККПІ_2020_123_ФурсаєваАС.doc1.76 MBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.