Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44184
Назва: Ідеї філософії просвітництва в українському освітньому контексті
Автори: Μуранοва, Ηаталія
Βοлярська, Οлена
Літвінчук, Людмила
Ключові слова: ідеї просвітництва
історіографія
освітній дискурс
інституалізація освіти
прогресивні ідеї просвітництва
Дата публікації: 12-лип-2020
Видавництво: Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича фірма "Славутич - Дельфін"
Бібліографічний опис: Μуранοва Н. П., Волярська О. С., Літвінук Л. Й. Ідеї філософії Просвітництва в українському освітньому контексті : монографія / Н. П. Муранова, О. С. Волярська, Л. Й. Літвінук. - К. : ТОВ "НВФ "Славути-Дельфін"", 2020. - 154 с.
Короткий огляд (реферат): У монографії здійснено цілісний науковий аналіз філософсько-антропологіної парадигми доби Просвітництва та її рецепції в гуманітарному дискурсі; досліджено освітні ідеї в філософській спадщині зарубіжних й українських просвітників у теоретико-методологічному та методико-організаційному вимірах; проаналізовано філософські засади освітніх ідей доби Просвітництва в контексті європейського культуротворення. Окремий розділ присвячено прогностичному обґрунтуванню розвитку вищої освіти в Україні з урахуванням прогресивних ідей філософії Просвітництва. У додатках висвітлено практичний досвід упровадження цих ідей в освітній та виховний процес Національного авіаційного університету. Монографія розрахована на викладачів, науковців, вчителів, працівників освіти, студентів, соціальних працівників, управлінців у галузі освіти і соціальної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44184
ISBN: 978-966-2071-51-1
Розташовується у зібраннях:Монографії кафедри базових і спеціальних дисциплін



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.