Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44183
Title: | Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаціно - комунікаційних технологій |
Authors: | Коваленко, Валентина Володимирівна |
Keywords: | цифрова компетентність інформаціно - комунікаційні технології в освіті соціальна компетентність молодші школярі |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | ЦП Компринт |
Citation: | Коваленко В.В. Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій : посібник / за наук. ред. проф. М. П. Лещенко. К., 2017. 192 с. |
Series/Report no.: | посібник; |
Abstract: | У посібнику викладено навчально-методичні матеріали з проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у формуванні соціальної компетентності молодшого школяра, визначено особливості використання web-орієнтованих і мультимедійних технологій у формуванні соціальної компетентності молодших школярів; розроблено навчально-методичні матеріали щодо формування соціальної компетентності молодших школярів із використанням web-орієнтованих і мультимедійних технологій. Посібник може бути використаний в інститутах післядипломної педагогічної освіти на курсах підвищення кваліфікації учителів початкових класів, соціальних педагогів, практичних психологів; для підготовки майбутніх учителів початкових класів, соціальних педагогів, практичних психологів та всіма тими хто цікавиться колом питань, присвячених використанню інформаційно-комунікаційних технологій як засобів формування соціальної компетентності молодшого школяра. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44183 |
Appears in Collections: | Навчально-методичні матеріали кафедри управління людським фактором |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Коваленко В.В. Посібник.pdf | Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаційно-комунікаційних технологій | 4.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.