Навчально-методичні матеріали кафедри управління людським фактором
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44129
Browse
Recent Submissions
Item Методичні рекомендації до виконання курсової роботи для студентів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки»(Національний авіаційний університет, 2019) Сидорчук, Людмила; Фендьо, ОленаВикладено основні вимоги, які пред’являються до змісту та оформлення курсової роботи, організації виконання, порядку захисту та критеріїв оцінювання. Додатки містять вимоги до оформлення курсової роботи, зразки оформлення списку використаних джерел, титульної сторінки, рисунків, таблиць, списків, інших елементів курсової роботи. Для студентів спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» освітньопрофесійної програми «Педагогіка вищої школи».Item Інформаційна безпека та захист інформації: Методичні рекомендації до підготовки та проведення практичних занять(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2018) Фендьо, О. М.; Охмуш-Ковалевська, О. І.; Галицький, О. В.У методичному виданні представлено рекомендації до підготовки та проведення практичних занять з дисципліни «Інформаційна безпека та захист інформації» для фахової підготовки студентів за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». У методичному виданні представлено: тематичний план дисципліни; тематику лекційних занять з рекомендованою літературою; плани практичних занять та контрольні запитання для самоперевірки студентів; перелік питань для підготовки до заліку з навчальної дисципліни «Інформаційна безпека та захист інформації»; список рекомендованої літератури. Представлений матеріал дає змогу в цілому ознайомитись зі структурою навчальної дисципліни «Інформаційна безпека та захист інформації» та перейти до більш глибокого вивчення під час підготовки до практичних занять. Поєднання теоретичних відомостей і вказівок щодо виконання поставлених завдань дає змогу студентам отримати практичні навики реалізації набутих знань. Тематика лекційних та практичних занять корелює з навчальною програмою дисципліни «Інформаційна безпека та захист інформації».Item Комп’ютерні технології в діловодстві: Методичні рекомендації до підготовки та проведення лабораторних занять(Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, 2018) Галицький, О. В.; Фендьо, О. М.; Охмуш-Ковалевська, О. І.Видання містить методичні рекомендації з підготовки та проведення лабораторних занять, які передбачають засвоєння теоретичних знань та набуття практичних умінь і навичок роботи з комп’ютерними технологіями під час створення та ведення ділової документації в MS Office, створення спільних документів та робота з ними із залученням сервісів Google, робота з системами керування вмістом сайтів тощо.Item Освітньо-наукова система формування наукових та науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації з цифрової трансформації української освіти і науки(Information Technologies in Education, 2019) Биков, Валерій Юхимович; Яцишин, Анна ВолодимирівнаПідготовка фахівців вищої кваліфікації визнається однією з найбільш авторитетних галузей вітчизняної освітньої системи. В Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України значна увага приділяється підготовці наукових та науковопедагогічних кадрів вищої кваліфікації, тобто осередками підготовки та атестації нового покоління наукових і науково-педагогічних кадрів для забезпечення процесу цифровізації освіти і науки України є аспірантура, докторантура і спеціалізована вчена рада. У статті висвітлено досвід роботи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в контексті підготовки та атестації наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації. Описано ініціативу створення наукової спеціальності 13.00.10 – інформаційнокомунікаційні технології в освіті, що спрямована на вирішення проблеми підготовки аспірантів і докторантів, які проводять дослідження щодо забезпечення процесу цифровізації освіти. Наголошено на ролі Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України в питаннях цифровізації освіти і науки України. Проаналізовано Концепцію розвитку цифрової економіки та суспільства України на 2018-2020 роки та визначено, що в ній зовсім не згадується про важливість підготовки кадрів з цифрової трансформації економіки та суспільства, зокрема тих, хто буде здійснювати ці процеси, також не вказується на важливість проведення попередніх наукових досліджень, щоб ці процеси були ефективними і результативними. Представлено та проаналізовано організаційно-педагогічні умови забезпечення ефективної підготовки наукових і науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікації та досвід їх реалізації в Інституті інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. Розроблено та обґрунтовано освітньо-наукову систему формування наукових та науковопедагогічних кадрів вищої кваліфікації з цифрової трансформації української освіти і науки та взаємодію Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України й інших установ у її впровадженні.Item Оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів та педагогів в умовах євроінтеграційних процесів в освіті(Педагогічна думка, 2017) Биков, В. Ю.; Овчарук, О. В.Посібник із питань оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності суб’єктів навчального процесу системи загальної середньої освіти в умовах інтеграції України до європейського освітнього простору призначено для організації навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. Матеріали посібника містять дослідження в галузі оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності учнів, вчителів та керівників загальноосвітніх навчальних закладів на основі досвіду країн Європи. Посібник містить глосарій понять із питань оцінювання ІК-компетентності учнів та педагогічних працівників, відомості щодо он-лайн-ресурсів для педагогів, які можуть бути використані в шкільній практиці. Може бути застосований у загальноосвітніх навчальних закладах, для підготовки студентів педагогічних факультетів, широкою педагогічною громадськістю.Item Формування соціальної компетентності молодших школярів засобами інформаціно - комунікаційних технологій(ЦП Компринт, 2017) Коваленко, Валентина ВолодимирівнаУ посібнику викладено навчально-методичні матеріали з проблеми використання інформаційно- комунікаційних технологій у формуванні соціальної компетентності молодшого школяра, визначено особливості використання web-орієнтованих і мультимедійних технологій у формуванні соціальної компетентності молодших школярів; розроблено навчально-методичні матеріали щодо формування соціальної компетентності молодших школярів із використанням web-орієнтованих і мультимедійних технологій. Посібник може бути використаний в інститутах післядипломної педагогічної освіти на курсах підвищення кваліфікації учителів початкових класів, соціальних педагогів, практичних психологів; для підготовки майбутніх учителів початкових класів, соціальних педагогів, практичних психологів та всіма тими хто цікавиться колом питань, присвячених використанню інформаційно-комунікаційних технологій як засобів формування соціальної компетентності молодшого школяра.Item Інформаційно-комунікаційні технології в освіті. Cловник(Компринт, 2019) Ковач, Валерія ОмелянівнаУ виданні узагальнено поняттєво-термінологічний освітньо-науковий апарат, що використовується для проведення освітньої і науково-дослідної діяльності із застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій. Терміни й поняття дібрані науковцями Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України під час виконання науково-дослідних робіт; дисертаційних досліджень з теорії та методики використання інформаційнокомунікаційних технологій в освіті. Словник адресовано працівникам сфери освіти та науки, державної влади, бізнесу, широкому колу осіб, які цікавляться застосуванням інформаційно-комунікаційних технологій у професійній і побутовій діяльності.