Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44174
Назва: Підготовка студентів-філологів у технічних університетах: актуальність інтегративного підходу
Автори: Рудіна, Марина Володимирівна
Ключові слова: інтегративний підхід
галузева університетська освіта
студенти-філологи
іншомовна компетентність
вибір професійної діяльності
Дата публікації: 2019
Видавництво: Видавництво Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"
Бібліографічний опис: Рудіна М. В. Підготовка студентів-філологів у технічних університетах: актуальність інтегративного підходу. Освіта та педагогічна наука. 2019. № 2 (171). С. 32 - 42.
Серія/номер: ;№2 (171)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто актуальність упровадження інтегративного підходу для підготовки студентів-філологів у технічних університетах. Аргументація ґрунтується на результатах аналізу сайтів університетів про навчання за спеціальністю «Філологія», анкетуванні студентів щодо з’ясування взаємозумовленості вивчення іноземних мов і вибору майбутньої професійної діяльності. Виокремлено протиріччя університетського освітнього поля, зумовлені сучасними змінами у вищий освіті, подолання яких актуалізує інтегративний підхід як методологічний базис ефективного набуття студентами іншомовної компетентності як результату навчання в технічному університеті: тривала традиційність навчальних планів поступово набуває ознак інноваційності освітніх програм, хоча й позначена орієнтацією на світові освітні стандарти; зростає конкуренція університетів за абітурієнтів, а конкурентоспроможність випускників часто не відповідає потребам ринку праці; інертність «словесних» технологій навчання іноземних мов посилюється відставанням інформаційно-технологічного забезпечення університетської освіти від самостійно опанованих студентами інформаційно-комунікативних засобів отримання навчальної інформації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44174
ISSN: 2227-2747
DOI: 10.12958/2227-2747-2019-2(171)-32-42
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рудіна_стаття 16.09.2019_Освіта_ЛНУ.pdf239.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.