Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44174
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рудіна, Марина Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-07T06:17:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-07T06:17:58Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Рудіна М. В. Підготовка студентів-філологів у технічних університетах: актуальність інтегративного підходу. Освіта та педагогічна наука. 2019. № 2 (171). С. 32 - 42. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2227-2747 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44174 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто актуальність упровадження інтегративного підходу для підготовки студентів-філологів у технічних університетах. Аргументація ґрунтується на результатах аналізу сайтів університетів про навчання за спеціальністю «Філологія», анкетуванні студентів щодо з’ясування взаємозумовленості вивчення іноземних мов і вибору майбутньої професійної діяльності. Виокремлено протиріччя університетського освітнього поля, зумовлені сучасними змінами у вищий освіті, подолання яких актуалізує інтегративний підхід як методологічний базис ефективного набуття студентами іншомовної компетентності як результату навчання в технічному університеті: тривала традиційність навчальних планів поступово набуває ознак інноваційності освітніх програм, хоча й позначена орієнтацією на світові освітні стандарти; зростає конкуренція університетів за абітурієнтів, а конкурентоспроможність випускників часто не відповідає потребам ринку праці; інертність «словесних» технологій навчання іноземних мов посилюється відставанням інформаційно-технологічного забезпечення університетської освіти від самостійно опанованих студентами інформаційно-комунікативних засобів отримання навчальної інформації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка" | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;№2 (171) | - |
dc.subject | інтегративний підхід | uk_UA |
dc.subject | галузева університетська освіта | uk_UA |
dc.subject | студенти-філологи | uk_UA |
dc.subject | іншомовна компетентність | uk_UA |
dc.subject | вибір професійної діяльності | uk_UA |
dc.title | Підготовка студентів-філологів у технічних університетах: актуальність інтегративного підходу | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.doi | 10.12958/2227-2747-2019-2(171)-32-42 | - |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рудіна_стаття 16.09.2019_Освіта_ЛНУ.pdf | 239.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.