Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44174
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРудіна, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-07T06:17:58Z-
dc.date.available2020-09-07T06:17:58Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationРудіна М. В. Підготовка студентів-філологів у технічних університетах: актуальність інтегративного підходу. Освіта та педагогічна наука. 2019. № 2 (171). С. 32 - 42.uk_UA
dc.identifier.issn2227-2747-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44174-
dc.description.abstractРозглянуто актуальність упровадження інтегративного підходу для підготовки студентів-філологів у технічних університетах. Аргументація ґрунтується на результатах аналізу сайтів університетів про навчання за спеціальністю «Філологія», анкетуванні студентів щодо з’ясування взаємозумовленості вивчення іноземних мов і вибору майбутньої професійної діяльності. Виокремлено протиріччя університетського освітнього поля, зумовлені сучасними змінами у вищий освіті, подолання яких актуалізує інтегративний підхід як методологічний базис ефективного набуття студентами іншомовної компетентності як результату навчання в технічному університеті: тривала традиційність навчальних планів поступово набуває ознак інноваційності освітніх програм, хоча й позначена орієнтацією на світові освітні стандарти; зростає конкуренція університетів за абітурієнтів, а конкурентоспроможність випускників часто не відповідає потребам ринку праці; інертність «словесних» технологій навчання іноземних мов посилюється відставанням інформаційно-технологічного забезпечення університетської освіти від самостійно опанованих студентами інформаційно-комунікативних засобів отримання навчальної інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Державний заклад "Луганський національний університет імені Тараса Шевченка"uk_UA
dc.relation.ispartofseries;№2 (171)-
dc.subjectінтегративний підхідuk_UA
dc.subjectгалузева університетська освітаuk_UA
dc.subjectстуденти-філологиuk_UA
dc.subjectіншомовна компетентністьuk_UA
dc.subjectвибір професійної діяльностіuk_UA
dc.titleПідготовка студентів-філологів у технічних університетах: актуальність інтегративного підходуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.12958/2227-2747-2019-2(171)-32-42-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рудіна_стаття 16.09.2019_Освіта_ЛНУ.pdf239.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.