Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)

Loading...
Thumbnail Image

Date

2017-04-07

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

Основна проблема корпоративного стратегічного управління в сучасній економіці полягає у незбалансованості економічних систем за трьома складовими: інтересами, повноваженнями та відповідальністю. Короткострокові інтереси через нестабільність зовнішнього та внутрішнього середовища превалюють над довгостроковими, а відповідальність суб’ектів управління розпорошена й не має конкретного персонального вираження. У даному контексті у підприємств виникає необхідність ефективно використовувати управлінські концепції маркетингу для досягнення економічного та соціального ефектів.

Description

Keywords

Citation

Смерічевський С.Ф., Мендель Тадеуш, Клімова О.І. Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM) / Проблеми та перспективи розвитку економіки України : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 р, м. Київ, - Київ : Національний авіаційний університет, 2017.- с. 21-25