Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44112
Title: Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM)
Authors: Смерічевський, Сергій Францович
Мендель, Тадеуш
Клімова, О.І.
Issue Date: 7-Apr-2017
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Смерічевський С.Ф., Мендель Тадеуш, Клімова О.І. Дослідження феномена соціально відповідального маркетингу (SRM) / Проблеми та перспективи розвитку економіки України : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 7 квітня 2017 р, м. Київ, - Київ : Національний авіаційний університет, 2017.- с. 21-25
Abstract: Основна проблема корпоративного стратегічного управління в сучасній економіці полягає у незбалансованості економічних систем за трьома складовими: інтересами, повноваженнями та відповідальністю. Короткострокові інтереси через нестабільність зовнішнього та внутрішнього середовища превалюють над довгостроковими, а відповідальність суб’ектів управління розпорошена й не має конкретного персонального вираження. У даному контексті у підприємств виникає необхідність ефективно використовувати управлінські концепції маркетингу для досягнення економічного та соціального ефектів.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44112
ISBN: 978-966-916-267-0
Appears in Collections:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2017 3.pdf188.22 kBAdobe PDFView/Open
2017 титулка.pdf232.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.