Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу
Permanent URI for this collectionhttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42395
Browse
Recent Submissions
Item Вплив цифрових маркетингових технологій на споживчу поведінку та управління попитом(Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems, 2023) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, AnnaСвітова економіка останнім часом зазнала серйозних змін. Досягнення науки та техніки у 21 столітті призвели не лише до освоєння новітніх технологій всіх сфер виробництва, але й суспільства в цілому. Для задоволення короткострокових потреб ринку компаніям потрібно постійно працювати над новими продуктами, технологіями, відносинами та зовнішнім світом [3].Item Вплив штучного інтелекту на цифровий маркетинг бізнесу(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2023) Марчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна ВалеріївнаУ найближчому майбутньому штучний інтелект матиме сильний вплив на індустрію цифрового маркетингу. Немає сумніву, що штучний інтелект і машинне навчання вже через декілька років заберуть велику частину роботи маркетологів у напрямку цифрового маркетингу. Питання штучного інтелекту постало перед бізнесом за останні роки досить гостро, тож варто проаналізувати переваги впровадження штучного інтелекту у цифровий маркетинг підприємства.Item Digital technologies as a tool of efficient logistics(Revista de la Universidad del Zulia, 2023) Verbivska, Liudmyla; Вербинська, Людмила; Zhygalkevych, Zhanna; Жигалькевич, Жанна; Fisun, Yuliia; Фісун, Юлія; Chobitok, Ihor; Чобіток, Ігор; Shvedkyi, Volodymyr; Шведкий, ВолодимирThe study is dedicated to the justification of the need for the wide implementation of digital technologies in logistics activities, taking into account globalization challenges. The purpose of the article is to highlight the basics of implementing digital technologies as a tool of efficient logistics in modern conditions. The methodological basis of the study is a systematic approach, which allows studying logistics as a complex set of interdependent and interacting subsystems that have integral properties and develop under the influence of internal and external influencing factors. It has been proven that the use of information technologies in logistics makes it possible to: effectively solve current problems and eliminate possible problems in the future; improve the quality of logistics services; maximally load the capacity of logistics flows; rationalize material flows; increase the safety of transportation; optimize costs for the supply of resources and products; eliminate intermediate links by ensuring the transformation of information into forms that are convenient for consumers; increase the efficiency of information exchange and increase its security; implement new services and innovative customer support tools.Item Мобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experience(Київський національний університет будівництва і архітектури, 2022) Марчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна ВалеріївнаІнновації в маркетингу сприяють швидкому прогресу, дають бізнесу можливість радикально змінити підхід до споживачів та формують тенденції в маркетингу. Підхід бізнесу до своїх споживачів повинен, насамперед, орієнтуватись на такі тенденції, щоб залишатися конкурентоспроможним на ринку. Використання мобільних технологій стало новим прогресивним рішенням у маркетингових комунікаціях. Такі технології стали ефективним засобом отримання прибутку. Зрештою, мобільні додатки стали невід’ємною частиною повсякденної роботи людей.Item Цифровізація маркетингового управління бізнес-процесами підприємства(Національний авіаційний університет, 2022) Джабієв, Алі; Шевченко, Анна ВалеріївнаЦифровізація змінила способи ведення бізнесу. Підприємства рухаються до передових технологій, щоб випередити своїх конкурентів. Цифровізація маркетингу має ряд переваг, що дозволяють вдосконалити та оптимізувати бізнес-процеси. Сьогодні існує досить багато цифрових сервісів, що допомагають заощадити бізнесу час, фінанси та людські ресурси, а також допомагають автоматизувати другорядні процеси і дають змогу зосередитись на основних задачах.Item Маркетингові інновації як елементи інноваційної діяльності авіакомпаній(Національний авіаційний університет, 2022) Смілянець, Віталій Вікторович; Шевченко, Анна ВалеріївнаАвіакомпанії сьогодні не можуть залишатися конкурентоспроможними на ринку, якщо вони не проводять дослідження та не аналізують поведінку та очікування своїх пасажирів. Варто запроваджувати маркетингові інновації для досягнення максимальних результатів продажів та збільшення кількості бронювань. Такими інноваціями є можливість прямого і непрямого бронювання, орієнтація на клієнта, використання соціальних мереж для створення ком’юніті бренду, штучний інтелект.Item Правила міжнародного кодексу ESOMAR ведення бізнесу на ринку інформаційних послуг(Наукові перспективи, 2022) Шевченко, Анна Валеріївна; Адєєва, Ганна ВолодимирівнаУкраїна обрала нову модель розвитку – цифрову економіку. Сприяли цьому світові тренди, а також зростання популярності Інтернет, порівняно з традиційними засобами інформації. Крім того, пандемія COVID-19 і карантинні обмеження прискорили діджиталізацію багатьох галузей, зокрема і маркетингових досліджень. Сучасна індустрія інформації, інформаційних систем і мереж зв’язку, а також інформаційної техніки має велике значення для розвитку міжнародного маркетингу і вирішення маркетингових завдань, оскільки дозволяє маркетологам проводити широкомасштабні й глибокі маркетингові дослідження, оперувати великою кількістю даних пов’язаних зі світовим маркетинговим середовищем, ринками, товарами і фірмами зарубіжних країн, у тому числі і за рахунок підключення до баз даних інших організацій і через об’єднання комунікаційних систем в локальному, національному, регіональному і міжнародному масштабах [5].Item Сучасні тренди маркетингових досліджень бізнес-середовища компаній в умовах цифрових трансформацій(Національний авіаційний університет, 2022) Шевченко, Анна Валеріївна; Марчук, Валерія ВасилівнаВ роботі досліджено основні аспекти регулювання взаємовідносин між учасниками дослідницького процесу, розглянуто основні регулюючі організації міжнародного та вітчизняного рівня та їх вимоги щодо якісного проведення дослідницьких процедур у сфері маркетингу, а також досліджено сучасний стан ринку маркетингових досліджень та особливості його розвитку за умов цифрових трансформацій.Item Особливості розвитку автомобільного ринку України в період пандемії(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Сурмило, Марина Сергіївна; Surmilo, MarynaВплив процесу транснаціоналізації на функціонування споживчих ринків, що розвиваються, виступає невід’ємною рисою розвитку світової економіки в умовах глобалізації. Ознаки глобалізаційних процесів знаходять вираз у наростаючій відкритості держав, лібералізації фінансових потоків і національних режимів торгівлі, формуванні світового споживчого та фінансового ринку, міжнародних економічних інститутів, всесвітньої інформаційної мережі [2]. Сьогодні значно збільшилась сукупність факторів та подій, що впливають на ринок в усьому світі. Існуючі зміни вносять корективи до регіональних ринків та формують попит й пропозицію. Деяку частину факторів підприємці та маркетологи здатні передбачити та контролювати, але існує частина з них, які з’являються непередбачувано та радикально змінюють поточний ринковий стан. Одним з таких факторів можна вважати пандемію коронавірусу Covid-19, яка внесла корективи в економіку всього світу. В умовах запровадження карантинного режиму через пандемію коронавірусу актуальним стає аналіз факторів та чинників впливу, відстеження змін на ринку різних країн, спостереження за мотивами та поведінкою цільової аудиторії. Крім того, коригування використання маркетингових інструментів є дуже важливим та має бути реалізовано з великою швидкістю через різкі та швидкі зміни на ринку.Item SMM trends and anti-trends in 2021(Національний авіаційний університет, 2021) Yureskul, Daria; Юрескул, Дар’я Юріївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна ВалеріївнаIn marketing, the concept of trend has many meanings. Trend - the main trend of something. The main trends of social networks come from global situations in the world: the pandemic, the decline in consumer purchasing power. Trends like trends in SMM in 2021 - is a sharp transition of offline business to online. A large number of small and medium-sized businesses urgently go online. Large companies have long been in the online market. As a result, competition among companies to attract the attention of the target audience is becoming increasingly fierce.Item Вплив глобалізації на інструментарій маркетингових комунікацій в умовах інформатизації суспільства(Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана, 2021) Шевченко, Анна Валеріївна'; Shevchenko, Anna; Дулепов, МаксимІнформатизація суспільства та глобалізація інформаційного середовища, які вже змінили ставлення людей до інформації, поступово впливають на їх поведінку. Основними інструментами впливу на свідомість та підсвідомість людей є маркетингові комунікації (які здатні формувати громадську думку, настрої, вектори суспільної поведінки), які стрімко розвиваються та фінансування яких щорічно збільшується. Дослідження особливостей впливу на свідомість та підсвідомість людей, тенденції змін їх реакцій та поведінки можуть стати основою для визначення векторів трансформації інструментарію маркетингових комунікацій за умов глобалізації [1].Item Сучасні digital-тренди маркетингу(Національний авіаційний університет, 2021) Серьоженко, Олександра Ярославівна; Джабієв, Алі; Шевченко, Анна ВалеріївнаВ найближчі роки діджитал-маркетинг значно зміниться. Якщо раніше штучний інтелект і візуальний маркетинг були чимось з області фантастики, то зараз настає їх час. Далі буде представлено найсильніші digital-тренди маркетингу. Деякі з них вже давно на ринку, інші – стануть актуальними в наступні роки.Item Типи сприйняття інформації та їх вплив на просування бренду в Інтернеті(Національний авіаційний університету, 2021) Соколова, Марія Романівна; Шевченко, Анна ВалеріївнаОрганізації, виробники та в цілому суспільство з кожним роком все більше звикають використовувати Інтернет та соціальні мережі для комунікацій, здійснення покупок, інформування тощо. Є різні типи сприйняття інформації. Вони засновані на впливі на аналізатори, а саме органи чуттів людини. За цією концепцією виділяють наступні типи: візуальний – сприйняття через візуальні образи очима, аудіальний – сприйняття звуку, кінестетичний або тактильний – тобто для сприйняття потрібно доторкнутися до джерела інформації [1, С.62]. І хоча сьогодні концепція переваги одного типу сприйняття над іншим не має достатньо доказів та спростовується багатьма вченими [2], ця класифікація є зручною для аналізу вподобань споживачів та підбору відповідного каналу впливу.Item Тік Ток, як площадка для просування продуктів і брендів(Національний авіаційний університет, 2021) Сапон, Анжеліка Володимирівна; Шевченко, Анна ВалеріївнаВ умовах розвитку технологій та пандемії онлайн простір все частіше починають використовувати для просування товарів та брендів. Часто для цього використовуються різні соціальні мережі та лідери думок. Однією з найпопулярніших соціальних мереж є Tik Tok. Сервіс запущено у вересні 2016 китайською компанією ByteDance. Це найпопулярніша платформа для коротких відео в Азії, яка поширилася на інші частини світу і швидко набирає популярність» [1, С. 1].Item Сучасне значення маркетингового управління бізнес-організаціями(Національний авіаційний університет, 2019) Шевченко, Анна Валеріївна; Нетребко, Мар'яна ВасилівнаУ сучасних умовах економічного розвитку ринкову і виробничу політику компанії принципово визначає маркетингова діяльність, яка є основною функцією управлінського процесу. Найбільша ефективність в даній практиці досягається комплексним використанням і поєднанням маркетингових заходів. Окреме, епізодичне і несистемне застосування інструментів маркетингу не дозволяє досягти позитивних результатів.Item Social networks as a method of promoting goods and services(National Aviation University, 2020) Yureskul, Daria; Юрескул, Дар'я Юріївна; Shevchenko, Anna; Шевченко, Анна ВалеріївнаWhat is unique about social media is that they allow companies to interact directly with consumers without interfering with traditional marketing methods. For example, if a company creates a page of its product or service on a social network, users can leave their comments, recommendations, comments, ask questions and interact with each other to discuss the company, brand, product or service.Item SMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 року(National Institute of Economic Research, 2019) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, AnnaБізнес великими і впевненими кроками йде в онлайн: сьогодні практично будь-яка компанія має свій сайт. Багато компаній просуваються в інтернеті за допомогою SEO або контекстної реклами, але просувати бізнес в соціальних мережах пробують далеко не всі, а роблять це з розумом ще менше представників бізнесу.Item Методи інноваційного маркетингу реалізації маркетингової стратегії підприємства(Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління, 2023) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Крушинський, Артем Вікторович; Krushinskyy, ArtemСтаття присвячена актуальним питанням методів інноваційного маркетингу. В статті розглянуто поняття «маркетинг» та «інновації». Проаналізовано та систематизовано особливості різних поглядів на поняття «маркетинг інновацій». Визначено переваги інноваційного маркетингу, серед яких, зокрема, підвищення конкурентоспроможності продукту чи послуги, ефективний пошук нових ринків збуту, більша ефективність при виведенні нового продукту на ринок, підвищення інтересу споживачів до продукції компанії та підвищення впевненість у своїх покупках. Визначено методи інноваційного маркетингу, які використовують різноманітні інноваційні технології для досягнення цілей компанії та підвищення конкурентоспроможності, збільшення продажів та освоєння нових ринків. Серед таких методів – ребрендинг, який дозволяє оновити фірмовий стиль компанії, упаковку продукції тощо до відповідного ринку, утримання існуючих споживачів, що дозволяє заощадити бюджет компанії, оскільки утримання існуючих споживачів – це набагато дешевше, ніж залучення нових (використовувані інструменти: купони, клуби, програми лояльності, рекламні кампанії електронною поштою), формування репутації експерта в галузі через необхідне інформаційне наповнення комунікаційних інструментів, які формують зв’язки зі споживачем, а також як через блог компанії, маркетинг у соціальних мережах. Розширення діяльності компанії на нові регіони – ще один метод маркетингових інновацій, що дозволяє розширити клієнтську базу та збільшити кількість продажів. Наступний метод, який розглядається в статті, це взаємодія зі споживачами в соціальних мережах, що дозволяє залучити їх до нового продукту і допомагає сформувати взаємодію з клієнтами, що формує лояльність до бренду. Створення освітнього контенту як метод реалізації інноваційної маркетингової стратегії допомагає при виведенні нових продуктів на ринок, оскільки вчить споживачів, як ними користуватися, і створює інтерес до нових послуг. Такий метод маркетингу інновацій, як проведення заходів, дозволяє досягти наступних маркетингових цілей: підвищення довіри до бізнесу, підвищення впізнаваності компанії серед цільової аудиторії, підвищення лояльності бізнесу, залучення інвесторів, збільшення кількості пробних покупок і збільшення середньої суми в перевірка, збільшення кількості підписників у соціальних мережах, створення кількох контактів із ЦА, створення довгострокового ефекту фізичної взаємодії тощо. Інші методи інноваційного маркетингу, розглянуті в статті, включають: багатоканальний, віртуальна реальність та запуск програми лояльності.Item Зміни споживчої поведінки в умовах трансформації цифрових маркетингових комунікацій(Національний авіаційний університет, 2023) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna; Стельмашенко, Олена Олександрівна; Stelmashenko, Olena; Марчук, Валерія Василівна; Marchuk, ValeriaУ статті розглянуто теоретичні аспекти поняття цифрового маркетингу і цифрових комунікацій. Визначено переваги цифрових маркетингових комунікацій над традиційними. Розглянуто відмінності цифрових маркетингових комунікацій від традиційних. У статті проведено дослідження тенденцій цифрового маркетингу. Визначено, що значний вплив на розвиток та зміну тенденцій цифрових маркетингових комунікацій в Україні спричинило повномасштабне вторгнення російського агресора на частину території України. Розглянуто зміни, що відбулися у поведінці українського споживача під впливом політичних подій. Виділено основні маркетингові компоненти маркетингових комунікацій, які є актуальними на сьогоднішній день, та основні кроки, що дозволять підтримати цифрові маркетингові комунікації на технічному та сенсовому рівнях.Item Основні тенденції розвитку цифрового маркетингу(Національний авіаційний університет, 2020) Шевченко, Анна ВалеріївнаУ країнах СНД, як і раніше велика частина брендів живе в своєму світі, відірваному від реальності. Компанії старого формату вірять в те, що гроші від інтернет-маркетингу приходять за принципом: банер-клік-сайт-покупка. Над реальним шляхом клієнта, лояльністю та іншими аспектами працюють одиниці. Найбільш пріоритетні канали, на яких треба зробити акцент – відео (створення і дистрибуція візуального контенту), Instagram і текстовий контент.