Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Permanent URI for this collection

Browse

Recent Submissions

Now showing 1 - 5 of 70
  • Item
    Вплив цифрових маркетингових технологій на споживчу поведінку та управління попитом
    (Baltic Research Institute of Transformation Economic Area Problems, 2023) Шевченко, Анна Валеріївна; Shevchenko, Anna
    Світова економіка останнім часом зазнала серйозних змін. Досягнення науки та техніки у 21 столітті призвели не лише до освоєння новітніх технологій всіх сфер виробництва, але й суспільства в цілому. Для задоволення короткострокових потреб ринку компаніям потрібно постійно працювати над новими продуктами, технологіями, відносинами та зовнішнім світом [3].
  • Item
    Вплив штучного інтелекту на цифровий маркетинг бізнесу
    (Київський національний університет будівництва і архітектури, 2023) Марчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна Валеріївна
    У найближчому майбутньому штучний інтелект матиме сильний вплив на індустрію цифрового маркетингу. Немає сумніву, що штучний інтелект і машинне навчання вже через декілька років заберуть велику частину роботи маркетологів у напрямку цифрового маркетингу. Питання штучного інтелекту постало перед бізнесом за останні роки досить гостро, тож варто проаналізувати переваги впровадження штучного інтелекту у цифровий маркетинг підприємства.
  • Item
    Digital technologies as a tool of efficient logistics
    (Revista de la Universidad del Zulia, 2023) Verbivska, Liudmyla; Вербинська, Людмила; Zhygalkevych, Zhanna; Жигалькевич, Жанна; Fisun, Yuliia; Фісун, Юлія; Chobitok, Ihor; Чобіток, Ігор; Shvedkyi, Volodymyr; Шведкий, Володимир
    The study is dedicated to the justification of the need for the wide implementation of digital technologies in logistics activities, taking into account globalization challenges. The purpose of the article is to highlight the basics of implementing digital technologies as a tool of efficient logistics in modern conditions. The methodological basis of the study is a systematic approach, which allows studying logistics as a complex set of interdependent and interacting subsystems that have integral properties and develop under the influence of internal and external influencing factors. It has been proven that the use of information technologies in logistics makes it possible to: effectively solve current problems and eliminate possible problems in the future; improve the quality of logistics services; maximally load the capacity of logistics flows; rationalize material flows; increase the safety of transportation; optimize costs for the supply of resources and products; eliminate intermediate links by ensuring the transformation of information into forms that are convenient for consumers; increase the efficiency of information exchange and increase its security; implement new services and innovative customer support tools.
  • Item
    Мобільний додаток як інноваційне рішення у напрямку покращення customer experience
    (Київський національний університет будівництва і архітектури, 2022) Марчук, Валерія Василівна; Шевченко, Анна Валеріївна
    Інновації в маркетингу сприяють швидкому прогресу, дають бізнесу можливість радикально змінити підхід до споживачів та формують тенденції в маркетингу. Підхід бізнесу до своїх споживачів повинен, насамперед, орієнтуватись на такі тенденції, щоб залишатися конкурентоспроможним на ринку. Використання мобільних технологій стало новим прогресивним рішенням у маркетингових комунікаціях. Такі технології стали ефективним засобом отримання прибутку. Зрештою, мобільні додатки стали невід’ємною частиною повсякденної роботи людей.
  • Item
    Цифровізація маркетингового управління бізнес-процесами підприємства
    (Національний авіаційний університет, 2022) Джабієв, Алі; Шевченко, Анна Валеріївна
    Цифровізація змінила способи ведення бізнесу. Підприємства рухаються до передових технологій, щоб випередити своїх конкурентів. Цифровізація маркетингу має ряд переваг, що дозволяють вдосконалити та оптимізувати бізнес-процеси. Сьогодні існує досить багато цифрових сервісів, що допомагають заощадити бізнесу час, фінанси та людські ресурси, а також допомагають автоматизувати другорядні процеси і дають змогу зосередитись на основних задачах.