Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44022
Title: Переклад реклами та рекламних слоганів
Authors: Сітко, Алла Василівна
Сидоренко, Максим Сергійович
Keywords: рекламний текст
рекламний слоган
переклад
мовознавство
прямий переклад
стратегія «ревізія»
метод адаптації
Issue Date: Jun-2020
Publisher: ΛΌГOΣ
Citation: Сидоренко М.С., Сітко А.В. Переклад реклами та рекламних слоганів. Wielokierunkowosc Jako Gwarancja Postepu Naukowego: kolekcjа prac naukowych «ΛΌГOΣ» z materialami Miedzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji (T. 2), 21 lutego 2020 r. Warszawa, Polska: Europejska platforma naukowa. С. 71-74.
Abstract: Мова є не тільки засобом спілкування, а й засобом впливу на свідомість, а, отже, на поведінку людини. Серед багатьох складних питань, які вивчає сучасне мовознавство, важливе місце посідають проблеми перекладу, оскільки процес перекладу не є простою заміною одиниць однієї мови одиницями іншої, а, навпаки, це складний процес, який містить цілу низку операцій, знання яких перекладачем є запорукою адекватного перекладу. Переклад рекламного тексту, порівняно із перекладом художньої літератури, при якому перекладач зобов’язаний передати художньо-естетичні властивості оригіналу, трохи відрізняється за формою, мовними засобами, а також яскраво вираженою комунікативною спрямованістю.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44022
DOI: 10.36074/21.02.2020.v2.26
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сидоренко, СіткоТекст роботи-1441-1-10-20200222.pdf925.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.