Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44022
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСітко, Алла Василівна-
dc.contributor.authorСидоренко, Максим Сергійович-
dc.date.accessioned2020-07-15T07:55:08Z-
dc.date.available2020-07-15T07:55:08Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationСидоренко М.С., Сітко А.В. Переклад реклами та рекламних слоганів. Wielokierunkowosc Jako Gwarancja Postepu Naukowego: kolekcjа prac naukowych «ΛΌГOΣ» z materialami Miedzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji (T. 2), 21 lutego 2020 r. Warszawa, Polska: Europejska platforma naukowa. С. 71-74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44022-
dc.description.abstractМова є не тільки засобом спілкування, а й засобом впливу на свідомість, а, отже, на поведінку людини. Серед багатьох складних питань, які вивчає сучасне мовознавство, важливе місце посідають проблеми перекладу, оскільки процес перекладу не є простою заміною одиниць однієї мови одиницями іншої, а, навпаки, це складний процес, який містить цілу низку операцій, знання яких перекладачем є запорукою адекватного перекладу. Переклад рекламного тексту, порівняно із перекладом художньої літератури, при якому перекладач зобов’язаний передати художньо-естетичні властивості оригіналу, трохи відрізняється за формою, мовними засобами, а також яскраво вираженою комунікативною спрямованістю.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherΛΌГOΣuk_UA
dc.subjectрекламний текстuk_UA
dc.subjectрекламний слоганuk_UA
dc.subjectперекладuk_UA
dc.subjectмовознавствоuk_UA
dc.subjectпрямий перекладuk_UA
dc.subjectстратегія «ревізія»uk_UA
dc.subjectметод адаптаціїuk_UA
dc.titleПереклад реклами та рекламних слоганівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.36074/21.02.2020.v2.26-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри англійської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сидоренко, СіткоТекст роботи-1441-1-10-20200222.pdf925.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.