Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43974
Title: Переклад реклами та рекламних слоганів
Authors: Сидоренко, Максим Сергійович
Сітко, Алла Василівна
Keywords: рекламний слоган
переклад реклами
стилістика
еквівалентність
Issue Date: 2020
Publisher: Europejska platforma naukowa
Citation: Сидоренко М.С., Сітко А.В. Переклад реклами та рекламних слоганів // Wielokierunkowosc Jako Gwarancja Postepu Naukowego: kolekcjа prac naukowych «ΛΌГOΣ» z materialami Miedzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji. – T. 2. – Warszawa: Europejska platforma naukowa, 2020. – С. 71-74.
Abstract: Переклад рекламних слоганів – окрема проблема роботи з рекламними текстами, що має яскраво виражену специфіку. Прямий і дослівний переклад фрази найчастіше неможливий, а якщо й можливий – він не передає того значення, яке у нього вкладав автор, адже збереження національних традицій в культурі кожного народу – це запорука різноманітності й багатства творчості всіх народів, кожний з яких вносить свій внесок до світової скарбниці культури саме завдяки своїй національній своєрідності
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43974
DOI: 10.36074/21.02.2020.v2.26
Appears in Collections:Наукові публікації студентів кафедри англійської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сидоренко, Сітко.pdf925.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.