Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43974
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСидоренко, Максим Сергійович-
dc.contributor.authorСітко, Алла Василівна-
dc.date.accessioned2020-07-13T07:46:43Z-
dc.date.available2020-07-13T07:46:43Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСидоренко М.С., Сітко А.В. Переклад реклами та рекламних слоганів // Wielokierunkowosc Jako Gwarancja Postepu Naukowego: kolekcjа prac naukowych «ΛΌГOΣ» z materialami Miedzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji. – T. 2. – Warszawa: Europejska platforma naukowa, 2020. – С. 71-74.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43974-
dc.description.abstractПереклад рекламних слоганів – окрема проблема роботи з рекламними текстами, що має яскраво виражену специфіку. Прямий і дослівний переклад фрази найчастіше неможливий, а якщо й можливий – він не передає того значення, яке у нього вкладав автор, адже збереження національних традицій в культурі кожного народу – це запорука різноманітності й багатства творчості всіх народів, кожний з яких вносить свій внесок до світової скарбниці культури саме завдяки своїй національній своєрідностіuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherEuropejska platforma naukowauk_UA
dc.subjectрекламний слоганuk_UA
dc.subjectпереклад рекламиuk_UA
dc.subjectстилістикаuk_UA
dc.subjectеквівалентністьuk_UA
dc.titleПереклад реклами та рекламних слоганівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.36074/21.02.2020.v2.26uk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації студентів кафедри англійської філології і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сидоренко, Сітко.pdf925.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.