Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43861
Назва: Проблема захисту торгової марки та інтелектуальної власності у модній індустрії світу
Автори: Гончаренко, Каріна
Ключові слова: світова модна індустрія
fashion індустрія
дохід бренду
креативна економіка
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гончаренко К.В. Проблема захисту торгової марки та інтелектуальної власності у модній індустрії світу // Сучасні міжнароні відносини: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали міжнародної науково-практичної конференції / Факультет міжнародних відносин Національний авіаційний університет; за загальною редакцією Ю. О. Волошина – Київ: НАУ, 2020. - с. 422 - 424.
Короткий огляд (реферат): В останні десятиліття галузь модної індустрії, яка постійно розвивається, була одним із найзначніших соціальних явищ сучасного суспільства. В основі модної індустрії лежить не просто одяг та тижні моди, а здатність компанії збудувати та монетизувати унікальний бренд для досягнення конкурентних переваг, необхідних для успіху.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43861
Розташовується у зібраннях:Студентські наукові роботи кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гончаренко_Проблема_захисту_торгової_марки.docx22.96 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.