Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43861
Название: Проблема захисту торгової марки та інтелектуальної власності у модній індустрії світу
Авторы: Гончаренко, Каріна
Ключевые слова: світова модна індустрія
fashion індустрія
дохід бренду
креативна економіка
Дата публикации: 2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Гончаренко К.В. Проблема захисту торгової марки та інтелектуальної власності у модній індустрії світу // Сучасні міжнароні відносини: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали міжнародної науково-практичної конференції / Факультет міжнародних відносин Національний авіаційний університет; за загальною редакцією Ю. О. Волошина – Київ: НАУ, 2020. - с. 422 - 424.
Краткий осмотр (реферат): В останні десятиліття галузь модної індустрії, яка постійно розвивається, була одним із найзначніших соціальних явищ сучасного суспільства. В основі модної індустрії лежить не просто одяг та тижні моди, а здатність компанії збудувати та монетизувати унікальний бренд для досягнення конкурентних переваг, необхідних для успіху.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43861
Располагается в коллекциях:Студентські наукові роботи кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Гончаренко_Проблема_захисту_торгової_марки.docx22.96 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.