Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГончаренко, Каріна-
dc.date.accessioned2020-07-01T10:52:25Z-
dc.date.available2020-07-01T10:52:25Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГончаренко К.В. Проблема захисту торгової марки та інтелектуальної власності у модній індустрії світу // Сучасні міжнароні відносини: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали міжнародної науково-практичної конференції / Факультет міжнародних відносин Національний авіаційний університет; за загальною редакцією Ю. О. Волошина – Київ: НАУ, 2020. - с. 422 - 424.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43861-
dc.description.abstractВ останні десятиліття галузь модної індустрії, яка постійно розвивається, була одним із найзначніших соціальних явищ сучасного суспільства. В основі модної індустрії лежить не просто одяг та тижні моди, а здатність компанії збудувати та монетизувати унікальний бренд для досягнення конкурентних переваг, необхідних для успіху.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсвітова модна індустріяuk_UA
dc.subjectfashion індустріяuk_UA
dc.subjectдохід брендуuk_UA
dc.subjectкреативна економікаuk_UA
dc.titleПроблема захисту торгової марки та інтелектуальної власності у модній індустрії світуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.9uk_UA
Appears in Collections:Студентські наукові роботи кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гончаренко_Проблема_захисту_торгової_марки.docx22.96 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.