Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43260
Назва: | Застосування методів математичної статистики у науково-педагогічних дослідженнях |
Інші назви: | Application of methods of mathematical statistics in scientific and pedagogical research |
Автори: | Кунда, Вікторія Kunda, Viktoriia |
Ключові слова: | математична статистика педагогічні дослідження математичні методи в педагогічних дослідженнях mathematical statistics pedagogical research mathematical methods in pedagogical research |
Дата публікації: | кві-2020 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Кунда В.В. Застосування методів математичної статистики у науково-педагогічних дослідженнях / В.В. Кунда // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Т. 1. – К.: НАУ, 2020. – С. 264-265 |
Короткий огляд (реферат): | Метою проведення науково-педагогічних досліджень є виявлення ефективності впроваджених в освітній процес умов оптимізації педагогічного середовища. Саме тому методи математичної статистики, виступають значущим етапом його проведення, оскільки за їх участі здійснюється аналіз впливів та динаміки педагогічних явищ і процесів, визначається їх багатофакторність, що дозволяє як виявляти нагальні пробоеми, так і визначати чіткі етапи їх вирішення. Це говорить по те, що статистичні методи в педагогічних дослідженнях слід розглядати як засоби, що дозволяють науково обробити і подати матеріали даного дослідження. The purpose of scientific and pedagogical research is to identify the effectiveness of the conditions introduced in the educational process to optimize the pedagogical environment. That is why the methods of mathematical statistics are a significant stage of its implementation, as they involve the analysis of influences and dynamics of pedagogical phenomena and processes, determine their multifactoriality, which allows to identify urgent gaps and identify clear stages of their solution. This suggests that statistical methods in pedagogical research should be considered as a means to scientifically process and submit the materials of this study. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43260 |
Розташовується у зібраннях: | Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кунда.pdf | 261.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.