Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43260
Название: Застосування методів математичної статистики у науково-педагогічних дослідженнях
Другие названия: Application of methods of mathematical statistics in scientific and pedagogical research
Авторы: Кунда, Вікторія
Kunda, Viktoriia
Ключевые слова: математична статистика
педагогічні дослідження
математичні методи в педагогічних дослідженнях
mathematical statistics
pedagogical research
mathematical methods in pedagogical research
Дата публикации: апр-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кунда В.В. Застосування методів математичної статистики у науково-педагогічних дослідженнях / В.В. Кунда // Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Т. 1. – К.: НАУ, 2020. – С. 264-265
Краткий осмотр (реферат): Метою проведення науково-педагогічних досліджень є виявлення ефективності впроваджених в освітній процес умов оптимізації педагогічного середовища. Саме тому методи математичної статистики, виступають значущим етапом його проведення, оскільки за їх участі здійснюється аналіз впливів та динаміки педагогічних явищ і процесів, визначається їх багатофакторність, що дозволяє як виявляти нагальні пробоеми, так і визначати чіткі етапи їх вирішення. Це говорить по те, що статистичні методи в педагогічних дослідженнях слід розглядати як засоби, що дозволяють науково обробити і подати матеріали даного дослідження.
The purpose of scientific and pedagogical research is to identify the effectiveness of the conditions introduced in the educational process to optimize the pedagogical environment. That is why the methods of mathematical statistics are a significant stage of its implementation, as they involve the analysis of influences and dynamics of pedagogical phenomena and processes, determine their multifactoriality, which allows to identify urgent gaps and identify clear stages of their solution. This suggests that statistical methods in pedagogical research should be considered as a means to scientifically process and submit the materials of this study.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43260
Располагается в коллекциях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кунда.pdf261.3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.