Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42793
Назва: Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній
Автори: Ричка, Марина Анатоліївна
Загородня, Катерина Сергіївна
Ключові слова: B2C
тональність бренду
tone of voice
cоціальні мережі
маркетингова комунікація
комунікаційна стратегія
цільова аудиторія
бренд
лідогенераційна реклама
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”
Бібліографічний опис: Ричка М.А. Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній / М.А. Ричка, К.С. Загородня // The 9th International scientific and practical conference “Scientific achievements of modern society” (April 28-30, 2020) Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2020. Р. 928-939 (1175 p.)
Серія/номер: Scientific achievements of modern society;April 28-30, 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається вплив тональності спілкування у соцмережах з цільовою аудиторією компанії, описані проблема вибору правильної тональності комунікацій (tone of voice) бренду зі споживачем, а також подається алгоритм формування tone of voice бренду як частини комунікаційної стратегії компанії.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42793
ISBN: 978-92-9472-193-8
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (тези доповідей) кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези (ВБ, Ліверпуль).pdfРичка М.А., Загородня К.С. "Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній"1.05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.