Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42793
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРичка, Марина Анатоліївна-
dc.contributor.authorЗагородня, Катерина Сергіївна-
dc.date.accessioned2020-05-20T05:57:03Z-
dc.date.available2020-05-20T05:57:03Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationРичка М.А. Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній / М.А. Ричка, К.С. Загородня // The 9th International scientific and practical conference “Scientific achievements of modern society” (April 28-30, 2020) Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2020. Р. 928-939 (1175 p.)uk_UA
dc.identifier.isbn978-92-9472-193-8-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42793-
dc.description.abstractУ статті розглядається вплив тональності спілкування у соцмережах з цільовою аудиторією компанії, описані проблема вибору правильної тональності комунікацій (tone of voice) бренду зі споживачем, а також подається алгоритм формування tone of voice бренду як частини комунікаційної стратегії компанії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherScientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”uk_UA
dc.relation.ispartofseriesScientific achievements of modern society;April 28-30, 2020-
dc.subjectB2Cuk_UA
dc.subjectтональність брендуuk_UA
dc.subjecttone of voiceuk_UA
dc.subjectcоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаціяuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectлідогенераційна рекламаuk_UA
dc.titleТone of voice у соціальних мережах міжнародних компанійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.lbc83uk_UA
dc.subject.udc659.118:005.346:004.738.5uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (тези доповідей) кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези (ВБ, Ліверпуль).pdfРичка М.А., Загородня К.С. "Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній"1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.