Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42793
Название: Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній
Авторы: Ричка, Марина Анатоліївна
Загородня, Катерина Сергіївна
Ключевые слова: B2C
тональність бренду
tone of voice
cоціальні мережі
маркетингова комунікація
комунікаційна стратегія
цільова аудиторія
бренд
лідогенераційна реклама
Дата публикации: апр-2020
Издательство: Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua”
Библиографическое описание: Ричка М.А. Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній / М.А. Ричка, К.С. Загородня // The 9th International scientific and practical conference “Scientific achievements of modern society” (April 28-30, 2020) Cognum Publishing House, Liverpool, United Kingdom. 2020. Р. 928-939 (1175 p.)
Серия/номер: Scientific achievements of modern society;April 28-30, 2020
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядається вплив тональності спілкування у соцмережах з цільовою аудиторією компанії, описані проблема вибору правильної тональності комунікацій (tone of voice) бренду зі споживачем, а також подається алгоритм формування tone of voice бренду як частини комунікаційної стратегії компанії.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42793
ISBN: 978-92-9472-193-8
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій (тези доповідей) кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Тези (ВБ, Ліверпуль).pdfРичка М.А., Загородня К.С. "Тone of voice у соціальних мережах міжнародних компаній"1.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.