Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566
Назва: Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
Автори: Коваль, Дарина Дмитрівна
Коваль, Дарья Дмитриевна
Koval', Daryna Dmytrivna
Ключові слова: імідж підприємства
конкурентоспроможнысть
корпоративна марка
корпоративний імідж
Дата публікації: 17-кві-2020
Видавництво: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Бібліографічний опис: Коваль Д.Д. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 216–219.
Короткий огляд (реферат): В умовах ринкових відносин головним і визначальним фактором економічного благополуччі організації стає ринок, а точніше споживач продукції та послуг. У кінцевому результаті, все різноманіття зовнішніх впливів знаходить своє вираження в позиції суспільства відносно організації, а це в свою чергу слугує передумовою формування її іміджу.
Опис: Науковий керівник: к.е.н, доц. Білявський В.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566
Розташовується у зібраннях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tezy_conference_2020_04-216-219.pdfТези подано у видавництво284.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.