Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566
Название: Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
Авторы: Коваль, Дарина Дмитрівна
Коваль, Дарья Дмитриевна
Koval', Daryna Dmytrivna
Ключевые слова: імідж підприємства
конкурентоспроможнысть
корпоративна марка
корпоративний імідж
Дата публикации: 17-апр-2020
Издательство: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Библиографическое описание: Коваль Д.Д. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 216–219.
Краткий осмотр (реферат): В умовах ринкових відносин головним і визначальним фактором економічного благополуччі організації стає ринок, а точніше споживач продукції та послуг. У кінцевому результаті, все різноманіття зовнішніх впливів знаходить своє вираження в позиції суспільства відносно організації, а це в свою чергу слугує передумовою формування її іміджу.
Описание: Науковий керівник: к.е.н, доц. Білявський В.М.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566
Располагается в коллекциях:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
tezy_conference_2020_04-216-219.pdfТези подано у видавництво284.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.