Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566
Title: Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності
Authors: Коваль, Дарина Дмитрівна
Коваль, Дарья Дмитриевна
Koval', Daryna Dmytrivna
Keywords: імідж підприємства
конкурентоспроможнысть
корпоративна марка
корпоративний імідж
Issue Date: 17-Apr-2020
Publisher: Східноєвропейський університет економіки і менеджменту
Citation: Коваль Д.Д. Формування іміджу підприємства як елементу конкурентоспроможності // Сучасні технології менеджменту, інформаційне, фінансове та облікове забезпечення розвитку економіки в умовах євроінтеграції : зб. тез доп. Всеукр. наук.-практ. інтер.-конф., м. Черкаси, 16-17 квіт. 2020 р. Черкаси : СУЕІМ, 2020. С. 216–219.
Abstract: В умовах ринкових відносин головним і визначальним фактором економічного благополуччі організації стає ринок, а точніше споживач продукції та послуг. У кінцевому результаті, все різноманіття зовнішніх впливів знаходить своє вираження в позиції суспільства відносно організації, а це в свою чергу слугує передумовою формування її іміджу.
Description: Науковий керівник: к.е.н, доц. Білявський В.М.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42566
Appears in Collections:Роботи учасників науково-дослідної школи «Менеджер»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tezy_conference_2020_04-216-219.pdfТези подано у видавництво284.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.