Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41412
Назва: Devenir poète avec «Chansons sans frontières»
Інші назви: Як стати поетом з «Піснями без кордонів»
How to become a poet with «Songs without borders»
Автори: Melnyk, Yevhenii
Ключові слова: concours d’écriture
chanson francophone
expression orale et écrite
compréhension orale et écrite
analyse de textes poétiques
rédaction de textes de chanson
літературний конкурс
франкомовна пісня
говоріння та письмо
аудіювання та читання
аналіз поетичних текстів
написання пісенних текстів
literary contest
French song
speaking and writing
listening and reading
analysis of poetic texts
writing lyrics
Дата публікації: бер-2020
Видавництво: Kyiv National Linguistic University
Бібліографічний опис: Melnyk, Y. Devenir poète avec «Chansons sans frontières» // Foreign languages. – № 1(101). – 2020. – С.60-64.
Короткий огляд (реферат): La fiche décrit une démarche pédagogique visant à l’exploitation et au développement didactiques des idées du concours « Chansons sans Frontières » pour réveiller la créativité des étudiants (niveaux B2-C1), leur faire découvrir la musicalité du langage dans ses aspects différents, libérer leur expression orale et écrite et organiser l’assimilation efficace du français lors de l’analyse et l’écriture de textes poétiques (textes de chanson).
Методична розробка описує педагогічний захід, який має на меті використання та дидактичний розвиток ідей конкурсу «Пісні без кордонів» для активізації креативного мислення студентів (рівні В2-С1), відкриття ними музичності мовлення в його різноманітних аспектах, вільного усного та писемного висловлювання та організації ефективного засвоєння французької мови під час аналізу та написання поетичних (пісенних) текстів.
This work describes a pedagogical event aimed at use and didactic development of ideas elaborated by the literary contest « Songs without borders ». The event has to intensify creative thinking in students at the B2-C1 level so that they can explore language musicality in different aspects, self-express themselves fluently in oral and written forms and effectively learn the French language when analyzing and writing lyrics.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41412
ISSN: ISSN 1817-8510
DOI: https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.1.197403
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
devenir poete_im.pdf666.62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.