Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41412
Назва: | Devenir poète avec «Chansons sans frontières» |
Інші назви: | Як стати поетом з «Піснями без кордонів» How to become a poet with «Songs without borders» |
Автори: | Melnyk, Yevhenii |
Ключові слова: | concours d’écriture chanson francophone expression orale et écrite compréhension orale et écrite analyse de textes poétiques rédaction de textes de chanson літературний конкурс франкомовна пісня говоріння та письмо аудіювання та читання аналіз поетичних текстів написання пісенних текстів literary contest French song speaking and writing listening and reading analysis of poetic texts writing lyrics |
Дата публікації: | бер-2020 |
Видавництво: | Kyiv National Linguistic University |
Бібліографічний опис: | Melnyk, Y. Devenir poète avec «Chansons sans frontières» // Foreign languages. – № 1(101). – 2020. – С.60-64. |
Короткий огляд (реферат): | La fiche décrit une démarche pédagogique visant à l’exploitation et au développement didactiques des idées du concours « Chansons sans Frontières » pour réveiller la créativité des étudiants (niveaux B2-C1), leur faire découvrir la musicalité du langage dans ses aspects différents, libérer leur expression orale et écrite et organiser l’assimilation efficace du français lors de l’analyse et l’écriture de textes poétiques (textes de chanson). Методична розробка описує педагогічний захід, який має на меті використання та дидактичний розвиток ідей конкурсу «Пісні без кордонів» для активізації креативного мислення студентів (рівні В2-С1), відкриття ними музичності мовлення в його різноманітних аспектах, вільного усного та писемного висловлювання та організації ефективного засвоєння французької мови під час аналізу та написання поетичних (пісенних) текстів. This work describes a pedagogical event aimed at use and didactic development of ideas elaborated by the literary contest « Songs without borders ». The event has to intensify creative thinking in students at the B2-C1 level so that they can explore language musicality in different aspects, self-express themselves fluently in oral and written forms and effectively learn the French language when analyzing and writing lyrics. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41412 |
ISSN: | ISSN 1817-8510 |
DOI: | https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.1.197403 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
devenir poete_im.pdf | 666.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.