Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41412
Название: | Devenir poète avec «Chansons sans frontières» |
Другие названия: | Як стати поетом з «Піснями без кордонів» How to become a poet with «Songs without borders» |
Авторы: | Melnyk, Yevhenii |
Ключевые слова: | concours d’écriture chanson francophone expression orale et écrite compréhension orale et écrite analyse de textes poétiques rédaction de textes de chanson літературний конкурс франкомовна пісня говоріння та письмо аудіювання та читання аналіз поетичних текстів написання пісенних текстів literary contest French song speaking and writing listening and reading analysis of poetic texts writing lyrics |
Дата публикации: | мар-2020 |
Издательство: | Kyiv National Linguistic University |
Библиографическое описание: | Melnyk, Y. Devenir poète avec «Chansons sans frontières» // Foreign languages. – № 1(101). – 2020. – С.60-64. |
Краткий осмотр (реферат): | La fiche décrit une démarche pédagogique visant à l’exploitation et au développement didactiques des idées du concours « Chansons sans Frontières » pour réveiller la créativité des étudiants (niveaux B2-C1), leur faire découvrir la musicalité du langage dans ses aspects différents, libérer leur expression orale et écrite et organiser l’assimilation efficace du français lors de l’analyse et l’écriture de textes poétiques (textes de chanson). Методична розробка описує педагогічний захід, який має на меті використання та дидактичний розвиток ідей конкурсу «Пісні без кордонів» для активізації креативного мислення студентів (рівні В2-С1), відкриття ними музичності мовлення в його різноманітних аспектах, вільного усного та писемного висловлювання та організації ефективного засвоєння французької мови під час аналізу та написання поетичних (пісенних) текстів. This work describes a pedagogical event aimed at use and didactic development of ideas elaborated by the literary contest « Songs without borders ». The event has to intensify creative thinking in students at the B2-C1 level so that they can explore language musicality in different aspects, self-express themselves fluently in oral and written forms and effectively learn the French language when analyzing and writing lyrics. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41412 |
ISSN: | ISSN 1817-8510 |
DOI: | https://doi.org/10.32589/1817-8510.2020.1.197403 |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
devenir poete_im.pdf | 666.62 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.