Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40574
Название: Брендинг територій, як інструмент підвищення конкурентоспроможності
Авторы: Богач, Катерина Вячеславівна
Богач, Катерина Вячеславівна
Bohach, Kateryna Viacheslavivna
Ключевые слова: брендинг територій
суспільний капітал
суспільство довіри
стратегія внутрішнього позиціонування
стратегія зовнішнього позиціонування
Дата публикации: 25-окт-2019
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2019. — С. 50–51.
Краткий осмотр (реферат): В сучасних умовах господарювання, міжнародну політику можна назвати «полем» для конкуренції між брендами, де на одному рівні конкурують: міста, регіони, країни та їх об’єднання. Саме через дану обставину з’являються певні територіальні утворення, як наприклад, «місто щасливих людей», «осередок бізнес-освіти», «культурна столиця», «ваш центр фінансового успіху» тощо.
Описание: Науковий керівник – к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40574
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Конференция_2019-сторінки-50-51.pdfТези, подані у видавництво1.25 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.