Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40574
Назва: Брендинг територій, як інструмент підвищення конкурентоспроможності
Автори: Богач, Катерина Вячеславівна
Богач, Катерина Вячеславівна
Bohach, Kateryna Viacheslavivna
Ключові слова: брендинг територій
суспільний капітал
суспільство довіри
стратегія внутрішнього позиціонування
стратегія зовнішнього позиціонування
Дата публікації: 25-жов-2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2019. — С. 50–51.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах господарювання, міжнародну політику можна назвати «полем» для конкуренції між брендами, де на одному рівні конкурують: міста, регіони, країни та їх об’єднання. Саме через дану обставину з’являються певні територіальні утворення, як наприклад, «місто щасливих людей», «осередок бізнес-освіти», «культурна столиця», «ваш центр фінансового успіху» тощо.
Опис: Науковий керівник – к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40574
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конференция_2019-сторінки-50-51.pdfТези, подані у видавництво1.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.