Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40574
Title: Брендинг територій, як інструмент підвищення конкурентоспроможності
Authors: Богач, Катерина Вячеславівна
Богач, Катерина Вячеславівна
Bohach, Kateryna Viacheslavivna
Keywords: брендинг територій
суспільний капітал
суспільство довіри
стратегія внутрішнього позиціонування
стратегія зовнішнього позиціонування
Issue Date: 25-Oct-2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Сучасні проблеми менеджменту : матеріали XV міжнар. наук.-практ. конф. — К. : Нац. авіац. ун-т, 2019. — С. 50–51.
Abstract: В сучасних умовах господарювання, міжнародну політику можна назвати «полем» для конкуренції між брендами, де на одному рівні конкурують: міста, регіони, країни та їх об’єднання. Саме через дану обставину з’являються певні територіальні утворення, як наприклад, «місто щасливих людей», «осередок бізнес-освіти», «культурна столиця», «ваш центр фінансового успіху» тощо.
Description: Науковий керівник – к.е.н., доц. Білявський В.М.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40574
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференция_2019-сторінки-50-51.pdfТези, подані у видавництво1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.