Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38809
Название: Психологічна служба в організації як чинник ефективності її роботи
Авторы: Беззубець, Юлія Сергіївна
Ключевые слова: психологічна служба в організаціях
ефективність керівництва
соціально-психологічний клімат
мікросередовище
психолог в організації
Дата публикации: 1-апр-2019
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 272-273
Краткий осмотр (реферат): Станом на сьогоднішній день розвиток психологічної служби в рамках організації в Україні не відповідає достатньому рівню, оскільки не впливає на реальний стан справ, здебільшого керуючись суб’єктивними вказівками керівництва, та не опирається на реальні суспільні потреби, що є суттєвим недопрацюванням. Тому створення служб психологічної допомоги, ефективне управління їхньою діяльністю — нагальна вимога часу й одне з важливих завдань керівників
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38809
Располагается в коллекциях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Беззубець Ю..pdf266.42 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.