Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38224
Назва: Nitrogen oxide and disperse particles emission reduction in diesel engines
Інші назви: Зниження викидів оксидів азоту і дисперсних частинок дизеля
Снижение выбросов оксидов азота и дисперсных частиц дизеля
Автори: Kuharyonok, Georgy
Kapsky, Denis
Berezun, Vitaly
Ключові слова: Diesel
fuel supply parameters
exhaust gas recirculation
nitrogen oxides
particles mater
Дата публікації: 2019
Видавництво: National Aviation University
Короткий огляд (реферат): The paper focuses on the directions of the strategy to reduce emissions of NOx and PM. They were assessed by considering options for organizing the workflow taking into account the priority of fuel economy with increasing load, toxic cycle weight factors, engine configuration, as well as the degree of conversion of the exhaust gas cleaning system and average temperature required to achieve the target environmental safety level Exhaust cycle toxicity. The fuel supply parameters and the degree of EGR are determined, which allowed to implement a control algorithm in the electronic block of a diesel engine that ensures the flow of the working process within the limits of the fulfillment of Stage 4 standards according to the RM without the use of particulate filters.
Проведено оцінку напрямків стратегії зниження викидів NOx і РМ шляхом розгляду варіантів організації робочого процесу з урахуванням пріоритету паливної економічності при зростанні навантаження, вагових факторів циклу токсичності, комплектації двигуна, а також необхідної для досягнення цільового ступеню екологічної безпеки ступеня конверсії системи очищення ОГ і зміни середньої температури ОГ циклу токсичності. Визначено параметри подачі палива і ступеня РОГ, що дозволили реалізувати в електронному блоці дизеля алгоритм управління, що забезпечує протікання робочого процесу в межах виконання норм Stage 4 по РМ без застосування сажевих фільтрів.
Проведена оценка направлений стратегии снижения выбросов NOxи РМ путем рассмотрения вариантов организации рабочего процесса с учетом приоритета топливной экономичности при росте нагрузки, весовых факторов цикла токсичности, комплектации двигателя, а также необходимой для достижения целевой ступени экологической безопасности степени конверсии системы очистки ОГ и изменения средней температуры ОГ цикла токсичности. Определены параметры топливоподачи и степени РОГ, позволившие реализовать в электронном блоке дизеля алгоритм управления, обеспечивающий протекание рабочего процесса в границах выполнения норм Stage 4 по РМ без применения сажевых фильтров.
Опис: 1. Markov V.A. Toxicity of exhaust gases of diesel engines / V.A. Markov, R.M. Bashirov, I.I. Gabitov. – M.: Publishing House of Moscow State Technical University of N.E. Bauman, 2002. – 376 p. 2. Grekhov L.V. Fuel equipment and diesel engine control systems: A textbook for universities / L.V. Grekhov, H.A. Ivaschenko, V.A. Markov. – M.: Legion-Avtodata, 2004. – 344 p. 3. Basshuysen R. Handbuch Verbrennungsmotor. Grundlagen, Komponenten, Systeme, Perspektiven. Auflage / R. Basshuysen, F. Schäfer. – Wiesbaden: Vieweg & Sohn Verlag, 2007. – 1032 p. 4. Kukharenok G.M. Reduction of emissions of harmful substances from diesel engines / G. M. Kukharenok, A. N. Petruchenko, V. I. Berezun. – Moscow: New Knowledge, 2014. – 220 p. 5. Planning of an experiment in the study of technological processes / K. Hartman [et al.]: Ed. E. K. Letsky. – M.: Mir, 1977. – 552 p.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38224
Розташовується у зібраннях:Вибрані аспекти забезпечення хіммотологічної надійності техніки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuharyonok.pdf843.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.