Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38123
Название: | ТЕОРІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕЖІ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАННІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ |
Авторы: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключевые слова: | теорія учбової діяльності розумово відсталі учні спеціальна загальноосвітня школа |
Дата публикации: | 2011 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті представлені результати теоретичного та емпіричного дослідження можливості використання теорії учбової діяльності В.В.Давидова, В.В.Рєпкіна, Д.Б.Ельконіна та ін. у практиці навчання допоміжної школи – спеціальній загальноосвітній школі для дітей з порушеннями інтелекту. Обгрунтовується можливість формування в учнів елементів теоретичних знань та відповідних їм учбових дій; необхідності спрямованості навчання на формування психічних новоутворень, які виникають в процесі засвоєння учбової діяльності – рефлексії, аналізу та планування – та забезпечують розвиток дитини. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38123 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 15.pdf | Стаття на тему: "ТЕОРІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ: МЕЖІ ВИКОРИСТАННЯ В НАВЧАННІ РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ ШКОЛЯРІВ " | 361.62 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.