Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37480
Название: | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ СФЕРИ В УЧНІВ З РІЗНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ |
Авторы: | Хохліна, Олена Петрівна |
Ключевые слова: | інклюзивні та спеціальні навчальні заклади корекційно-розвивальна робота учні з обмеженими інтелектуальними можливостями (з затримкою психічного розвитку та розумово відсталі) формування розумової сфери |
Дата публикации: | 2018 |
Краткий осмотр (реферат): | У статті на основі результатів теоретико-емпіричного дослідження доводиться необхідність проведення на заняттях в умовах інклюзивних (як і спеціальних) навчальних закладів корекційно-розвивальної роботи з учнями, що мають різні інтелектуальні можливості, спрямованої на формування у них розумової сфери. Як предмет корекції розглядається система якостей розуму (узагальненість, усвідомленість, самостійність, стійкість), від яких залежить успішність навчально-практичної діяльності та які характеризують загальні здібності людини. Педагогічна робота, що передбачає врахування суті та особливостей формування розумової сфери у нормально розвинених учнів, учнів із затримкою психічного розвитку та з розумовою відсталістю, є умовою досягнення щодо них не лише корекційно-розвивальних результатів, а й результатів навчання – засвоєння знань та способів дій (навичок та вмінь). |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37480 |
Располагается в коллекциях: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. Особливості формування.pdf | Стаття на тему: "ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ РОЗУМОВОЇ СФЕРИ В УЧНІВ З РІЗНИМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ МОЖЛИВОСТЯМИ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИХ ЗАВДАНЬ" | 322.07 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.