Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34481
Название: СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА СУСПІЛЬСТВО
Авторы: Свірко, Марія Віталіївна
Ключевые слова: Соціальна реклама, ринок соціальної реклами
Дата публикации: 4-апр-2018
Издательство: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – 332 с.
Краткий осмотр (реферат): Розглядаються особливості та проблеми функціонування соціальної реклами в Україні
Описание: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – С. 155-157
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34481
Располагается в коллекциях:Наукові публікації студентів кафедри історії та документознавства

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Свірко М.В.rarТези Свірко М.В.1.27 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.