Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34481
Title: СОЦІАЛЬНА РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ВПЛИВУ НА СУСПІЛЬСТВО
Authors: Свірко, Марія Віталіївна
Keywords: Соціальна реклама, ринок соціальної реклами
Issue Date: 4-Apr-2018
Publisher: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – 332 с.
Abstract: Розглядаються особливості та проблеми функціонування соціальної реклами в Україні
Description: ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХVІІІ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 3–6 квітня 2018 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2018. – С. 155-157
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/34481
Appears in Collections:Наукові публікації студентів кафедри історії та документознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Свірко М.В.rarТези Свірко М.В.1.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.