Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31058
Название: ЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА
Другие названия: QUALITY SERVICE TRADE AS AN ELEMENT OF OPERATING ENTERPRISE
КАЧЕСТВО ТОРГОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ КАК ЭЛЕМЕНТ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМЫ ПРЕДПРИЯТИЯ
Авторы: Білявська, Юлія Вікторівна
Силкіна, Юлія Олегівна
Ключевые слова: Обслуговування, якість, ефективність, функціонування, операційна система, підприємство
Service, quality, efwciency, performance, operating system company
Дата публикации: 2017
Издательство: Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки»
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто та узагальнено основні методи оцінки ефективності управління якістю торговельного обслуговування на підприємстві. Визначено показники оцінки збалансованого методу управління якістю. Сформовано пропозиції щодо вдосконалення оцінювання ефективності управління якості торговельного обслуговування на підприємствах.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31058
ISSN: 2307-8030
Располагается в коллекциях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Херсон.pdfЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА9.62 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.