Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31058
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявська, Юлія Вікторівна-
dc.contributor.authorСилкіна, Юлія Олегівна-
dc.date.accessioned2017-11-20T07:48:48Z-
dc.date.available2017-11-20T07:48:48Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2307-8030-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31058-
dc.description.abstractУ статті розглянуто та узагальнено основні методи оцінки ефективності управління якістю торговельного обслуговування на підприємстві. Визначено показники оцінки збалансованого методу управління якістю. Сформовано пропозиції щодо вдосконалення оцінювання ефективності управління якості торговельного обслуговування на підприємствах.uk_UA
dc.description.sponsorshipХерсонський державний університетuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Економічні науки»uk_UA
dc.subjectОбслуговування, якість, ефективність, функціонування, операційна система, підприємствоuk_UA
dc.subjectService, quality, efwciency, performance, operating system companyuk_UA
dc.titleЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeQUALITY SERVICE TRADE AS AN ELEMENT OF OPERATING ENTERPRISEuk_UA
dc.title.alternativeКАЧЕСТВО ТОРГОВОГО ОБСЛУЖИВАНИЯ КАК ЭЛЕМЕНТ ОПЕРАЦИОННОЙ СИСТЕМЫ ПРЕДПРИЯТИЯuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityЕкономічні наукиuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Херсон.pdfЯКІСТЬ ТОРГОВЕЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЯК ЕЛЕМЕНТ ОПЕРАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ПІДПРИЄМСТВА9.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.