Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29115
Назва: АКТИВІЗАЦІЯ ПІДСВІДОМИХ ПРОЦЕСІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Автори: Мельник, Євгеній Юрійович
Ключові слова: Свідоме та несвідоме, навчання іноземної мови, мимовільна увага, мимовільне запам’ятовування, образ об’єкту діяльності, імпринтинг, мотивація.
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Україна і світ: перспективи та стратегії розвитку: електронний збірник наукових праць. – № 1. – Випуск 4. [Електронний ресурс] – К.: ННІМВ НАУ
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему використання підсвідомих процесів у навчанні іноземної мови. Проаналізовано можливості мимовільної уваги та мимовільного запам’ятовування з точки зору інтенсифікації начального процесу. Окреслено шляхи створення оптимального образу об’єкту для активізації мнемічної функції та забезпечення механізму імпринтингу. Проілюстровано прийоми розв’язання зазначеної проблеми практичною розробкою з навчання лексико-граматичного аспекту французької мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29115
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
imprinting.doc122.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.