Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29115
Назва: | АКТИВІЗАЦІЯ ПІДСВІДОМИХ ПРОЦЕСІВ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ |
Автори: | Мельник, Євгеній Юрійович |
Ключові слова: | Свідоме та несвідоме, навчання іноземної мови, мимовільна увага, мимовільне запам’ятовування, образ об’єкту діяльності, імпринтинг, мотивація. |
Дата публікації: | тра-2017 |
Видавництво: | Україна і світ: перспективи та стратегії розвитку: електронний збірник наукових праць. – № 1. – Випуск 4. [Електронний ресурс] – К.: ННІМВ НАУ |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто проблему використання підсвідомих процесів у навчанні іноземної мови. Проаналізовано можливості мимовільної уваги та мимовільного запам’ятовування з точки зору інтенсифікації начального процесу. Окреслено шляхи створення оптимального образу об’єкту для активізації мнемічної функції та забезпечення механізму імпринтингу. Проілюстровано прийоми розв’язання зазначеної проблеми практичною розробкою з навчання лексико-граматичного аспекту французької мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29115 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
imprinting.doc | 122.5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.