Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28536
Назва: Педагогіка та психологія вищої школи
Автори: Барановська, Лілія Володимирівна
Ключові слова: педагогіка, психологія, вища школа, вища кваліфікація, освітня інтеграція, особистісно зорієнтований підхід, навчання
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У посібнику систематизовано знання з педагогіки та психології вищої школи як науки і навчальної дисципліни, наведено відомості про становлення та розвиток вітчизняної системи підготовки кадрів вищої кваліфікації в контексті ретроспекції та в руслі європейської та світової освітньої інтеграції. Подано психологічні характеристики суб’єктів та об’єктів навчання у системі закладів вищої освіти. Аналіз моделей їхньої комунікативної поведінки сприятиме формуванню в студентів здатності встановлювати взаємодію на засадах особистісно зорієнтованого підходу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28536
Розташовується у зібраннях:Підручники та посібники з грифом МОН кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Барановська Л.В. Педагогіка та психологія вищої школи.docx23.28 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.