Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28536
Название: Педагогіка та психологія вищої школи
Авторы: Барановська, Лілія Володимирівна
Ключевые слова: педагогіка, психологія, вища школа, вища кваліфікація, освітня інтеграція, особистісно зорієнтований підхід, навчання
Дата публикации: 2015
Краткий осмотр (реферат): У посібнику систематизовано знання з педагогіки та психології вищої школи як науки і навчальної дисципліни, наведено відомості про становлення та розвиток вітчизняної системи підготовки кадрів вищої кваліфікації в контексті ретроспекції та в руслі європейської та світової освітньої інтеграції. Подано психологічні характеристики суб’єктів та об’єктів навчання у системі закладів вищої освіти. Аналіз моделей їхньої комунікативної поведінки сприятиме формуванню в студентів здатності встановлювати взаємодію на засадах особистісно зорієнтованого підходу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28536
Располагается в коллекциях:Підручники та посібники з грифом МОН кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Барановська Л.В. Педагогіка та психологія вищої школи.docx23.28 kBMicrosoft Word XMLПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.