Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28536
Title: | Педагогіка та психологія вищої школи |
Authors: | Барановська, Лілія Володимирівна |
Keywords: | педагогіка, психологія, вища школа, вища кваліфікація, освітня інтеграція, особистісно зорієнтований підхід, навчання |
Issue Date: | 2015 |
Abstract: | У посібнику систематизовано знання з педагогіки та психології вищої школи як науки і навчальної дисципліни, наведено відомості про становлення та розвиток вітчизняної системи підготовки кадрів вищої кваліфікації в контексті ретроспекції та в руслі європейської та світової освітньої інтеграції. Подано психологічні характеристики суб’єктів та об’єктів навчання у системі закладів вищої освіти. Аналіз моделей їхньої комунікативної поведінки сприятиме формуванню в студентів здатності встановлювати взаємодію на засадах особистісно зорієнтованого підходу. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28536 |
Appears in Collections: | Підручники та посібники з грифом МОН кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Барановська Л.В. Педагогіка та психологія вищої школи.docx | 23.28 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.