Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25997
Назва: Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів засобами мультимедійних технологій
Інші назви: Conceptual Bases of Training Future Teachers by Means Multimedia Technologies
Концептуальные основы подготовки будущих учителей средствами мультимедийных технологий
Автори: Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Ключові слова: Майбутні учителі, мультимедійні технології.
Future teachers, multimedia technology.
Будущие учителя, мультимедийные технологии.
Дата публікації: 28-сер-2014
Видавництво: Видавець Чабаненко Ю.А.
Бібліографічний опис: Кучай О. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів засобами мультимедійних технологій : навчальний посібник. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2014. – 61 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник висвітлює проблему ролі мультимедійної освіти у становленні інформаційного суспільства. Розкрито світовий досвід мультимедійних технологій і формування інформаційної культури майбутнього вчителя. Схарактеризовано позитивні і негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі. Адресується студентам педагогічних факультетів, педагогічним працівникам вищих навчальних закладів різних рівнів акредитації, слухачам інститутів післядипломної освіти.
Educational book highlights the problem of the role of education in the development of multimedia information society. Experience reveals a world of multimedia technologies and the formation of information culture of the future teacher. Author determined the positive and negative aspects of the use of multimedia technology in elementary school. Faculty of Education Addressed to students, teaching staff of higher educational institutions of different levels of accreditation, students Postgraduate Institute.
Учебное пособие освещает проблему роли мультимедийного образования в становлении информационного общества. Раскрыто мировой опыт мультимедийных технологий и формирования информационной культуры будущего учителя. Охарактеризован положительные и отрицательные моменты использования мультимедийных технологий в начальной школе. Адресуется студентам педагогических факультетов, педагогическим работникам высших учебных заведений разных уровней аккредитации, слушателям институтов последипломного образования.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25997
Розташовується у зібраннях:Навчальні видання кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Книжка 2.pdfПосібник524.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.