Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів географії

No Thumbnail Available

Date

2015-06-22

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

Abstract

Стаття присвячена процесу наступності у навчанні, який є потужним засобом адаптації студентів першого курсу до навчання у ВНЗ. У статті виділені та проаналізовані основні принципи, за якими відбувається реалізація наступності у навчанні. Наступність у навчанні може бути здійснена за рахунок узгодженості форм і методів організації навчальної діяльності та її змісту між середньою та вищою ланками освіти.
In the article the theoretical and methodological basis of preparation future teachers of geography. A method in teaching geography in school common objectives that enable each teacher based on them develop their own. The basic components of methodical preparation of future teachers of geography.
Статья посвящена процессу преемственности в обучении, который является мощным средством адаптации студентов первого курса к обучению в вузе. В статье выделены и проанализированы основные принципы, по которым происходит реализация преемственности в обучении. Преемственность в обучении может быть осуществлена за счет согласованности форм и методов организации учебной деятельности и ее содержания между средним и высшим звеньями образования.

Description

Keywords

Учителі географії, підготовка, освіта, вища школа., Geography teachers, training, education, high school., Учителя географии, подготовка, образование, высшая школа.

Citation

Кучай О. Теоретичні основи підготовки майбутніх учителів географії // Вісник Черкаського Університету.–2015.– № 21 (354). – Серія: Педагогічні науки. – С. 3-5.