Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25583
Title: | Світовий досвід використання мультимедійних технологій та формування інформаційної культури майбутнього вчителя |
Other Titles: | The World Experience in Using Multimedia Technologies and the Formation of Future Teacher's Information Culture. |
Authors: | Кучай, Олександр Kuchai, Oleksandr Кучай, Александр |
Keywords: | Мультимедійні технології, освіта, інформаційна культура. Multimedia technologies, education, information culture. Мультимедийные технологии, образование, информационная культура. |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Чернівецький нац. у-т |
Citation: | Світовий досвід використання мультимедійних технологій та формування інформаційної культури майбутнього вчителя // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 712. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т, 2014. – С. 61-72. |
Series/Report no.: | Педагогіка та психологія;712 |
Abstract: | У статті розглянуті проблеми адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладах. Охарактеризовані періоди професійної адаптації майбутнього вчителя та їх суть. Проаналізовані труднощі, які зумовлюють процес адаптації першокурсників, та шляхи їх подолання. Визначені умови забезпечення адаптації майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін до роботи у загальноосвітніх навчальних закладах. В статье рассмотрены проблемы адаптации студентов к условиям обучения в высших учебных заведениях. Дана характеристика периодов профессиональной адаптации будущего учителя и их сущность. Проанализированы трудности которые обусловливают процесс адаптации первокурсника, и пути их преодоления. Определены условия обеспечения адаптации будущих учителей естественно-математических дисциплин к работе в общеобразовательных учебных заведениях. The article deals with the problems o f students’ adaption to studying conditions in higher educational establishments. The periods o f future teachers professional adaptation and their sense are characterized. The difficulties o f the first-year students adaptation process us well as the ways to cope with them are analyzed. The conditions o f future math’s and sciences teachers’ adaptation to their work in secondary school are defined. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25583 |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.