Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25583
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучай, Олександр | - |
dc.contributor.author | Kuchai, Oleksandr | - |
dc.contributor.author | Кучай, Александр | - |
dc.date.accessioned | 2017-03-22T13:17:19Z | - |
dc.date.available | 2017-03-22T13:17:19Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Світовий досвід використання мультимедійних технологій та формування інформаційної культури майбутнього вчителя // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Вип. 712. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т, 2014. – С. 61-72. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25583 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуті проблеми адаптації студентів до умов навчання у вищих навчальних закладах. Охарактеризовані періоди професійної адаптації майбутнього вчителя та їх суть. Проаналізовані труднощі, які зумовлюють процес адаптації першокурсників, та шляхи їх подолання. Визначені умови забезпечення адаптації майбутніх вчителів природничо-математичних дисциплін до роботи у загальноосвітніх навчальних закладах. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены проблемы адаптации студентов к условиям обучения в высших учебных заведениях. Дана характеристика периодов профессиональной адаптации будущего учителя и их сущность. Проанализированы трудности которые обусловливают процесс адаптации первокурсника, и пути их преодоления. Определены условия обеспечения адаптации будущих учителей естественно-математических дисциплин к работе в общеобразовательных учебных заведениях. | uk_UA |
dc.description.abstract | The article deals with the problems o f students’ adaption to studying conditions in higher educational establishments. The periods o f future teachers professional adaptation and their sense are characterized. The difficulties o f the first-year students adaptation process us well as the ways to cope with them are analyzed. The conditions o f future math’s and sciences teachers’ adaptation to their work in secondary school are defined. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький нац. у-т | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка та психологія;712 | - |
dc.subject | Мультимедійні технології, освіта, інформаційна культура. | uk_UA |
dc.subject | Multimedia technologies, education, information culture. | uk_UA |
dc.subject | Мультимедийные технологии, образование, информационная культура. | uk_UA |
dc.title | Світовий досвід використання мультимедійних технологій та формування інформаційної культури майбутнього вчителя | uk_UA |
dc.title.alternative | The World Experience in Using Multimedia Technologies and the Formation of Future Teacher's Information Culture. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 37.378.004 | - |
dc.speciality | Освіта/Педагогіка | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.