Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24703
Назва: Деякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математики
Інші назви: Некоторые аспекты межпредметных связей в курсе физики и математики
Some aspects of interdisciplinary connections in the course of physics and mathematics
Автори: Свентицька, Валентина Андріївна
Свентитская, Валентина Андреевна
Sventytska, Valentina
Хребет, Валерій Григорович
Хребет, Валерий Григорьевич
Khrebet, Valeriy
Муранов, Сергій Ілліч
Муранов, Сергей Ильич
Muranov, Sergiy
Ключові слова: Похідна функції, міжпредметні зв’язки, математика, фізика, слухачі, доуніверситетська підготовка.
Производная функции, межпредметные связи, математика, физика, слушатели, доуниверситетская подготовка.
Derivative, interdisciplinary connections, mathematics, physics, students, pre-university training.
Дата публікації: 11-лис-2016
Видавництво: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Бібліографічний опис: Деякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математики / В. А. Свентицька, В. Г. Хребет, С. І. Муранов // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : матер. І Всеукр. наук. практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 168 – 180.
Короткий огляд (реферат): У статті аналізується роль міжпредметних зв’язків у закріпленні інформації під час навчання, розглядаються особливості застосування методів диференціального числення до розв’язання прикладних задач під час підготовки майбутніх абітурієнтів до навчання у вищих навчальних закладах, зокрема, наводяться приклади типових задач із фізичним змістом.
В статье анализируется роль межпредметных связей в закреплении информации во время обучения, обсуждаются возможности применения дифференциального исчисления для решения прикладных задач при подготовке будущих студентов для обучения в высших учебных заведениях, в частности, приводятся примеры типичных задач с физическим смыслом.
The article analyzes the role of interdisciplinary connections in securing information during training. It considers the features of the application of differential calculus methods in solving applied problems while preparing students for future of studying in higher education. In particular, there are examples of typical problems with physical meaning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24703
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Деякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математики.pdfМатеріали конференції2.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.