Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСвентицька, Валентина Андріївна-
dc.contributor.authorСвентитская, Валентина Андреевна-
dc.contributor.authorSventytska, Valentina-
dc.contributor.authorХребет, Валерій Григорович-
dc.contributor.authorХребет, Валерий Григорьевич-
dc.contributor.authorKhrebet, Valeriy-
dc.contributor.authorМуранов, Сергій Ілліч-
dc.contributor.authorМуранов, Сергей Ильич-
dc.contributor.authorMuranov, Sergiy-
dc.date.accessioned2017-02-08T15:35:37Z-
dc.date.available2017-02-08T15:35:37Z-
dc.date.issued2016-11-11-
dc.identifier.citationДеякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математики / В. А. Свентицька, В. Г. Хребет, С. І. Муранов // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : матер. І Всеукр. наук. практ. конф., 28 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 168 – 180.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24703-
dc.description.abstractУ статті аналізується роль міжпредметних зв’язків у закріпленні інформації під час навчання, розглядаються особливості застосування методів диференціального числення до розв’язання прикладних задач під час підготовки майбутніх абітурієнтів до навчання у вищих навчальних закладах, зокрема, наводяться приклади типових задач із фізичним змістом.uk_UA
dc.description.abstractВ статье анализируется роль межпредметных связей в закреплении информации во время обучения, обсуждаются возможности применения дифференциального исчисления для решения прикладных задач при подготовке будущих студентов для обучения в высших учебных заведениях, в частности, приводятся примеры типичных задач с физическим смыслом.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the role of interdisciplinary connections in securing information during training. It considers the features of the application of differential calculus methods in solving applied problems while preparing students for future of studying in higher education. In particular, there are examples of typical problems with physical meaning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectПохідна функції, міжпредметні зв’язки, математика, фізика, слухачі, доуніверситетська підготовка.uk_UA
dc.subjectПроизводная функции, межпредметные связи, математика, физика, слушатели, доуниверситетская подготовка.uk_UA
dc.subjectDerivative, interdisciplinary connections, mathematics, physics, students, pre-university training.uk_UA
dc.titleДеякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математикиuk_UA
dc.title.alternativeНекоторые аспекты межпредметных связей в курсе физики и математикиuk_UA
dc.title.alternativeSome aspects of interdisciplinary connections in the course of physics and mathematicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc629.113-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образованиеuk_UA
dc.specialityРedagogy, educationuk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Деякі аспекти міжпредметних зв‘язків у курсі фізики і математики.pdfМатеріали конференції2.03 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.