Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24356
Назва: Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингового механізму
Автори: Ільєнко, Оксана Вікторівна
Ключові слова: Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингового механізму
Дата публікації: 2008
Видавництво: НАУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24356
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття Ільєнко 4.docxРоль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингового механізму39.81 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.